הגבהה לפגרו

פורום מומחים ובעלי ניסיון - יעוץ והכוונה: מה כדאי? מתי? איפה? למה? וכמה?
כאן זה שטח של עוזרים ונעזרים!
חוקי הפורום
***שים לב! המידע בפורום הוא בגדר המלצתו של מי שהביא את המידע, שימוש במידע על אחריות מי שבוחר לעשות בו שימוש ובכל מקרה האחריות אינה של בעלי או מפעילי האתר.

הודעהעל ידי גיל גרין ב א' ינואר 31, 2010 8:48 pm

אני רוצה להגביה פגרו 97 ארוך
1 זה אפשרי ?
2 כמה זה מוסיף או גורע?
3 היכן אפשר בצפון?
4 וכמה זה יכול לעלות?

::ToDa;
בעולם אין בעיות יש רק אתגרים ואז תמיד יותר קל לנו
סמל אישי של המשתמש
גיל גרין
חבר חדש
 
הודעות: 90
הצטרף: ג' דצמבר 15, 2009 12:25 pm
סוג רכב: מיצובישי פזרו ארוך 97
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי pariente ב א' ינואר 31, 2010 9:19 pm

1. ברור שזה אפשרי, יש לך שתי אופציות
אחת זולה מאוד יחסית, בין 2000 ל 2500 ש"ח עם ספייסרים (הגבהה) מאלומיניום או מאוקולון מעל לקפיצים של הרכב, ברוב המקרים זה מספק, זול, טוב, עמיד, ואני לא רואה עם זה בעיה
אבל אם אתה עשירר, אז
האופציה השניה הרבה יותר מקצועית ויות טובה ויותר יותר יותר מהרבה בחינות,
זה החלפה של בולמים וקפיצים, עלות כ 6500 עד 9000 ש"ח
בכל מצב ולכל הגבהה את זקוק לבדיקה של מוטות המייצב של הרכב ולבדוק אם אין צורך להאריך אותם,
ברוב המקרים צריך אחרת הם ישברו.

2. מוסיף המוןןןןןןןן, רמת עבירות יותר טובה, שמירה על מכלולי הרכב מפגיעה של אבנים וכל מיני טפילים בשטח
גורע קצת, מחליש את יציבות הרכב, ובמידה וההגבהה נעשת לא במקצועיות יכול לגרום לשברים במכלולי הרכב.

3. אין לי מושג מה זה צפון, אני מכיר מישהו מקצועי בנתניה, ומישהו מקצועי בחולון,
או אם אתה רוצה את האופציה השניה אז יש לך את הסניף של אספיר בצפון

4. קבלת תשובות על מחיר בתשובה הראשונה.

אם אתה זקוק לעזרה טלפונית
050-5309530
בחיים הכי טוב להיות חרה, אם אתה חרה לא דורכים עליך, ואם כבר דרכו זה מלכלך
אתר השטח הישראלי | ג'יפים
סמל אישי של המשתמש
pariente
חבר ותיק
 
הודעות: 5420
הצטרף: ג' דצמבר 16, 2008 12:22 pm
מיקום: נתניה
סוג רכב: טויוטה לנד קרוזר פראדו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי chivas ב א' ינואר 31, 2010 11:04 pm

גיל ומשה,
ספייסרים זה לא חוקי !!
היו לי והורידו לי הרכב מהכביש עד שהחלפתי סט בולמים וקפיצים,
בדיסקברי סט חדש של טאף דוג מקורי = 7500 שקלים כולל התקנה ומע"מ.
ספייסרים ראיתי ביד 2 בסביבות 800 שקלים לסט.
יכול להמליץ על איציק מחולון, חבר באתר ובעל מקצוע.

שאר הדברים מסככים עם משה, בעיקר משפר עבירות.
סמל אישי של המשתמש
chivas
חבר ותיק
 
הודעות: 675
הצטרף: ש' דצמבר 20, 2008 2:10 am
סוג רכב: LR DISCOVERY

הודעהעל ידי pariente ב א' ינואר 31, 2010 11:26 pm

זה מה שאמרתי
יש לי חבר בנתניה
או את איציק בחולון

אח שלי 80 אחוז מהג'יפים עם ספייסרים
עזוב אותך שטויות
אין כסף זה מה יש
בחיים הכי טוב להיות חרה, אם אתה חרה לא דורכים עליך, ואם כבר דרכו זה מלכלך
אתר השטח הישראלי | ג'יפים
סמל אישי של המשתמש
pariente
חבר ותיק
 
הודעות: 5420
הצטרף: ג' דצמבר 16, 2008 12:22 pm
מיקום: נתניה
סוג רכב: טויוטה לנד קרוזר פראדו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי שמוליקו ב ב' פברואר 01, 2010 10:20 am

4500 ש"ח טאף דוג
זה מה שעלו לי סט בולמים קפיצים לפאג'רו ארוך.
עשיתי את זה לפני חצי שנה אצל ארז שהיה פעם אוברלנד.
לגבי ספייסרים, זה אכן זול ומגביה אבל רק למראית עין.
והסביר, הרכב אמנם גבוה יותר אך מהלך המתלה מתקצר.
זאת אומרת עבירות יורדת.
לדעתי עדיף לא להגביה בכלל או להחליף גם בולמים ביחד עם הספייסרים ,לבולמים ארוכים יותר.
מקדימה זה רק מתיחת מוטות פיטול בפאג'רו - לא לנסות לדחוף שם שום ספייסר.

לגופו של עניין, לא מכיר אף אחד בצפון שעושה הגבהות, אבל אם רוצים משהו מקצועי ,אולי שווה לקפוץ לכמה שעות למרכז ואז גם מגוון האפשרויות גודל.

מקווה שעזרתי
שמוליק.
____________________
היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
http://shmulik.varsanno.com
סמל אישי של המשתמש
שמוליקו
חבר ותיק
 
הודעות: 144
הצטרף: ד' מאי 06, 2009 10:33 am
מיקום: ראשון לציון
סוג רכב: מיציבושי פאג'רו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי pariente ב ב' פברואר 01, 2010 11:52 am

חברים יקירם,
דברתי היום עם חבר שלי בנתניה, דברתי עם עוד חבר שעושה הגבהות לרכבים בגדרה.
כמובן שזה אחרי שראיתי את התגובות שלכם.
אין שום בעיה בטסט עם ספייסרים, אלה אם בא לו, לטסטר למחוק לך את האוט,
אין שום בעיה בעבירות עם הגבהה כזאת
הרכב עולה למעלה, וזה בטח לא רק למראית עין, מי שאמר לך את זה טועה.
לא חסר מידע בפורומים טכניים של ג'יפים לגביי הגבהות, ואין שום מילה רעה על ספייסרים.
עוד יותר מזה, יש המון אנשים שמחליפים קפיצים ובולמים, ועדיין מעל זה מכניסים ספייסרים בשביל לקבל עוד גובה
ככה שהשיטה עובדת, היא קיימת, היא הרבה יותר זולה,
ויש עוד יתרון,
יותר קל ויותר זול להחזיר את הרכב לקדמותו לאחר מכן.
זה מה שאמרו לי שני מכוני פרונטים של חברים שעושים הגבהות שנים לג'יפים.

הגבהה עם ספייסרים כיוון מוטות פיטול כיוון היגוי וכיוון פרונט עולה: 2000 ש"ח
בולמים קפיצים של טאף דוג בערך 4500 ש"ח
בולמים קפיצים של אספיר עם בולמי בילשטיין (הרבה יותר מומלץ) 5000 ש"ח
אלו מחירים ממוסך בנתניה


שמוליקו לא בכל הרכבים אפשר להגביהה עם מוטות הפיתול, אצלכם כן, אז זה חוסך כסף.

צודק שבמרכז יש יותר אופציות.
בחיים הכי טוב להיות חרה, אם אתה חרה לא דורכים עליך, ואם כבר דרכו זה מלכלך
אתר השטח הישראלי | ג'יפים
סמל אישי של המשתמש
pariente
חבר ותיק
 
הודעות: 5420
הצטרף: ג' דצמבר 16, 2008 12:22 pm
מיקום: נתניה
סוג רכב: טויוטה לנד קרוזר פראדו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי שמוליקו ב ב' פברואר 01, 2010 1:45 pm

ראשית, אני לא רוצה להתנצח ולא להתווכח מי יודע יותר למי יש יותר נסיון מי חכם יותר ולמי יש יותר גדול (דמארי לא נכנס למשוואה הזאת)
אני הסביר את מה שכתבתי קודם בצורה טכנית קצת יותר, אני עדיין לא נכנס להסבר טכני מעמיק, כדי שכל מי שקורא יוכל להבין, ואף אחד לא יאבד אותנו בדרך.

כשדיברתי על מוטות הפיתול כמובן שדיברתי רק על הפאג'רו (עליו נשאלה השאלה) כל רכב ושיטות ההגבהה שלו.
כשאמרתי למראית עין, התכוונתי שהוא אכן נראה גבוה יותר וכמובן שהוא יוכל לעבור בכביש מעל מכסה ביוב גבוה יותר בלי לפגוע במכלולים התחתונים, אבל מהלך המתלה נפגע גם נפגע.
איך? אתה שואל,
הסביר, שתי דרכים נפוצות להרכבת ספייסרים,
האחת מעל הבולם והקפיץ (מעל הצלחת העליונה של הקפיץ) באופן עקרוני לא פגעת במהלך המתלה, מעשית, אם לא תוריד את הביצה באותו יחס של הספייסר ולא תאריך מוטות פיתול אתה מקבל הגבלה למהלך המתלה ע"י הביצה ,שלא נדבר על כך שחוץ מהספייסרים אתה צריך גם לדאוג\לבדוק את אורך צינורות הבלם, אורך כבל בלם היד, וכל מיני מוטות ייצוב כאלה ואחרים שמין הסתם (ומין זה לא סתם) זוויתם עשויה להשתנות.

השיטה השניה הנפוצה ,היא להכניס את הספייסר בין הקפיץ לתושבת שלו, כאן אתה מקבל מצב "אמצע" חדש לבולם, שהוא באמת לא באמצע, אלה איפה שהוא בחלקו התחתון של הבולם, מה שבהחלט מוסיף גובה לרכב אך, וכאן ההסבר מיותר, מהלך מתלה מוגבל בגלל הגעת הבולם לפתיחה מירבית (כמובן בייחס למהלך המתלה כשהצד השני גם יכול להסגר עד הסוף).
בנוסף כמובן שיש לזה חסרונות נוספים - אחד מהחסרונות הוא הגעת הבולם לפתיחה עד הסוף לעיתים תכופות יותר.

אין לי כל כוונה להכנס לויכוח עם משפרי רכב כאלה או אחרים,
אני מבין דבר וחצי דבר בתחום ,התייעצתי רבות עם אנשי מקצוע ומהנדסי רכב והתחום קרוב לליבי.

יכול להיות שאם תחום העיסוק שלי היה משפר כלי רכב, הרצון לפרנסה היה גובר על הרצון לאמינות ,או לשקיפות מלאה, ואז גם אני הייתי חוטא ומוצא את הסיבות למה כן להגביה לאנשים רכבים עם ספייסרים בלבד.


הרכב עולה למעלה, וזה בטח לא רק למראית עין, מי שאמר לך את זה טועה. - את הנקודה הזאת הסברתי.
לא חסר מידע בפורומים טכניים של ג'יפים לגביי הגבהות, ואין שום מילה רעה על ספייסרים. - נכון ,אבל בכל המקומות שמכבדים את עצמם גם מסבירים מה עוד לעשות מסביב ,חוץ מהספייסרים (בולמים ארוכים יותר, צינורות בלם, מוטות רדיוס...).
עוד יותר מזה, יש המון אנשים שמחליפים קפיצים ובולמים, ועדיין מעל זה מכניסים ספייסרים בשביל לקבל עוד גובה
ככה שהשיטה עובדת, היא קיימת, היא הרבה יותר זולה,
- גם כאן אתה צודק, שוב לא הייתה טענה שהגבה עם ספייסרים לא טובה, ובלבד שאתה מטפל בכל הנלווים שציינתי קודם.

אני מצטער על התגובה הארוכה, בתגובתי הקודמת לא חשבתי שאצטרך לפרט לרמה הזאת של התגובה.

משה, אני מוכן לדבר עם כל משפר כלי רכב ולשמוע ממנו אישית את תורתו, ואשמח אם הוא יצליח לשכנע אותי שמה שכתבתי כאן זה שטויות. (לומר לך את האמת, אני משוכנע ששום בעל מקצוע אמיתי לא יחלוק על דברי).

שלכם
שמוליק.
____________________
היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
http://shmulik.varsanno.com
סמל אישי של המשתמש
שמוליקו
חבר ותיק
 
הודעות: 144
הצטרף: ד' מאי 06, 2009 10:33 am
מיקום: ראשון לציון
סוג רכב: מיציבושי פאג'רו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי pariente ב ב' פברואר 01, 2010 8:10 pm

קודם כל, מגיע לך שהיית צריך לפרט.
אני מת על התגובות שלך, אתה ללא ספק המלך.
אם תראה בפעם הראשונה שרשמתי לו על ההגבהה עם ספייסר
שאני מכיר 2, אחד בנתניה והשני בחולון, יש הריי 100,000 מוסכים שיכולים להגביהה
אבל אלו שמגביהים במקצועיות ועושים את כל מה שציינת הם רק האנשים המקצועיים
אם תראה גם כן בהצעת המחיר של המוסך כאן בנתניה (הוא נחשב לאחד הטובים בארץ) הבן של מוסך מקסיקו בנתניה
בכיווני פרונט יישור שילדות שיפורי רכב במכלולי הגומי בוקסות מיוחדות תפוחים מיוחדים ומחוזקים, בקיצור כל מה שקשור,
אז אתה יכול לראות ששם רשמתי מפורשות, שזה כולל כיוון היגוי, כיוון פרונט מחדש, יישור מכלולים שצריך,
הוא לא לוקח לו 2000 ש"ח על 2 ספייסרים שעולים 300 ש"ח, יש עוד דברים שצריך לעשות.
אני לא מבין בדיוק מה,
גם בגלל זה רשמתי לו שיתקשר לעוד פרטים אם הוא צריך.

בגדול שים לב, חוץ מהאורך של הבולם שמשנה את מיקומו,
(וכמובן שזאת בעיה, אבל מאוד קטנה, כי הבולם ילך מתי שהוא ואז מחליפים ליותר ארוך, אבל אין צורך מיידי בהחלפת חלק טוב ותקין)
אתה לא שולל כלל את השיטה, כמובן שצריך לעשות זאת בצורה מקצועית, ויעשו לו את זה מקצועי אם הוא ילך למקום מקצועי.

בקיצור הוא קיבל את האופציות הקיימות

איתך אני ניהלתי שיחה מעניינת, ותמיד אני אוהב לעשות את זה.

יאללה צ'רוקי לך על הגבהה, תחליט מה אתה רוצה לעשות ולך על זה,
ועם הגבהה בלי הגבהה, העיקר לך לטייל.
בחיים הכי טוב להיות חרה, אם אתה חרה לא דורכים עליך, ואם כבר דרכו זה מלכלך
אתר השטח הישראלי | ג'יפים
סמל אישי של המשתמש
pariente
חבר ותיק
 
הודעות: 5420
הצטרף: ג' דצמבר 16, 2008 12:22 pm
מיקום: נתניה
סוג רכב: טויוטה לנד קרוזר פראדו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי שמוליקו ב ב' פברואר 01, 2010 10:38 pm

מקווה שתשובתך לא צינית.
אישית אני מאוד נהנה מהדיונים איתך, אני תמיד לומד מהם !

ותמיד יוצא שאנחנו מסכימים ( הלוואי ככה היה גם עם הבוס שלי :))

תמיד אשמח לנהל דיון בנושאים שקרובים אלי ואני חושב שהנסיון והידע שיש לי בהם יכול לתרום לאחר, בדיוק כמו שאני שמח כשאנשים יקרים משתפים אותנו בידע שלהם.

גיל אחרי שתגביה, שתף אותנו בבקשה במה שעשית

שמוליק
____________________
היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
http://shmulik.varsanno.com
סמל אישי של המשתמש
שמוליקו
חבר ותיק
 
הודעות: 144
הצטרף: ד' מאי 06, 2009 10:33 am
מיקום: ראשון לציון
סוג רכב: מיציבושי פאג'רו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי pariente ב ג' פברואר 02, 2010 12:46 am

שמוליקו אתה אולי לא מכיר אותי
אני משתדל לעולם לא להיות ציני
מה שיש לי אני אומר בפנים, לטוב ולרע

נהנה לנהל איתך שיחות, אתה מבין עניין.
בחיים הכי טוב להיות חרה, אם אתה חרה לא דורכים עליך, ואם כבר דרכו זה מלכלך
אתר השטח הישראלי | ג'יפים
סמל אישי של המשתמש
pariente
חבר ותיק
 
הודעות: 5420
הצטרף: ג' דצמבר 16, 2008 12:22 pm
מיקום: נתניה
סוג רכב: טויוטה לנד קרוזר פראדו
מין: גבר גבר

הודעהעל ידי איציק .ב.מ ב ד' פברואר 03, 2010 9:52 am

ארנון מפרדס חנה , מקצוען אמיתי ומבין עניין
סמל אישי של המשתמש
איציק .ב.מ
חבר ותיק
 
הודעות: 153
הצטרף: ו' יוני 05, 2009 8:36 am
מיקום: שדות ים
סוג רכב: טויוטה
מין: גבר גבר


חזור אל שאל את המומחה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

  יש הודעות חדשות יש הודעות חדשות     אין הודעות חדשות אין הודעות חדשות     נושא נעול נושא נעול     נושא חם נושא חם     הכרזה הכרזה     דביק דביק     ההודעה הועברה נושא הועבר     ציטוט בהודעה נושא נערך